Kennis
Artikelen
Artikel
|
Stéfanie van Creij
De escalatieladder: hoe eerder u ingrijpt, hoe minder schade voor mens en organisatie
In de praktijk van arbeidsconflicten en zakelijke conflicten zien wij één terugkerend patroon: het sluimerende begin. Wat vaak start als een ongemakkelijk gesprek of een kleine irritatie, groeit – als er niets gebeurt – uit tot een volledig vastgelopen situatie, met soms zelfs juridische gevolgen of langdurige uitval tot gevolg.
Lees het artikelArtikel
|
Stéfanie van Creij
Ruim 1 op de 4 werknemers ervaart een conflict op het werk
Uit de Nationale Enquete Arbeidsomstandigheden blijkt dat 27% van de werknemers een conflict ervaart met collega's, leidinggevende of werkgever.
Lees het artikelArtikel
|
Stéfanie van Creij
Door de ogen van een ander zie je meer
Soms lijkt het alsof we allemaal naar dezelfde werkelijkheid kijken. En toch zien we vaak iets heel anders.
Lees het artikelArtikel
|
Nynke IJzerman
Workplace feedback part 2 — the sandwich method
Within our mediation practice, we see every day how poor communication can lead to cooperation problems. The way in which feedback is given and received often plays a major role in this.
Lees het artikelArtikel
|
Stéfanie van Creij
Interview by Advocatie
Advocatie interviewed Nynke IJzerman and Stéfanie van Creij about their move from lawyer to mediator and their mediation firm Forêt Mediators.
Lees het artikelArtikel
|
Nynke IJzerman
Tips for giving feedback in the workplace: The 4G method
Forêt Mediators has the mission to improve communication in the workplace. As a mediator, we see how poor communication (unnecessary) leads to conflicts.
Lees het artikel